Piagam Pelanggan

  • Diterbitkan: Jumaat, 06 Mei 2016 01:49
  • Jumlah paparan: 1349

Kami berjanji untuk :-

  1. Mengurus dan melaksana Mesyuarat Lembaga Pengarah Universiti enam (6) kali setahun;
  2. Mengurus dan melaksana Mesyuarat Majlis Bersama Jabatan (MBJ) dan Jawatankuasa Integriti dan Tadbir Urus (JITU) empat (4) kali setahun;
  3. Membuat lantikan penyandang jawatan pentadbiran yang diluluskan oleh MPE tidak lewat dua (2) minggu selepas kelulusan Mesyuarat Pengurusan Eksekutif (MPE);
  4. Mengambil tindakan tatatertib atau perundangan dalam tempoh dua (2) minggu setelah mendapat kelulusan berkaitan dan maklumat yang mencukupi;
  5. Memastikan kelulusan untuk perisytiharan harta kakitangan diperolehi dalam tempoh sepuluh (10) hari bekerja dari tempoh dokumen lengkap diterima;
  6. Melaksanakan pemantauan pematuhan ke atas kelemahan pengurusan PTj dalam masa dua (2) minggu selepas laporan auditan dikeluarkan;
  7. Memastikan setiap urusan pelekat kenderaan dan saman kesalahan lalulintas diselesaikan dalam masa 10 minit sahaja;
  8. Membawa pekeliling dan peraturan atau dasar untuk kelulusan mesyuarat dan dihebahkan kepada warga kampus dalam tempoh dua (2) minggu selepas mendapat kelulusan;
  9. Mengeluarkan Guarantee Letter (GL) kepada kakitangan dalam tempoh satu (1) hari bekerja dari tarikh permohonan.
  10. Memastikan setiap aduan diberi maklumbalas selewat-lewatnya tiga (3) hari bekerja dari tarikh aduan diterima.
  11. Menjalankan Pemeriksaan Keselamatan dan Kesihatan Pekerjaan di bengkel, makmal dan pejabat setiap tiga (3) bulan sekali.

 

Visitors Counter

148205
Today
Yesterday
This Week
Last Week
This Month
Last Month
All days
1541
2033
19043
110565
59057
89148
148205

Your IP: 54.167.156.247
2017-01-21 10:41

Hubungi Kami

Pejabat Pendaftar,
Aras 1, Bangunan Canselori
Kampus Sultan Abdul Jalil Shah,Universiti Pendidikan Sultan Idris,
35900 Tanjong Malim,
Perak, Malaysia
Tel: 05 450 6864 / 6957
fax Fax: 05 459 5429
emel govenan@upsi.edu.my